mandag den 3. december 2012

Så kom der sne.........
Det letter lidt på det grå grå dagslys og silhouetterne står lidt tydeligere frem.
Den seneste uge har jeg igen været på Sjælland for at sætte en børnemusical op på min søsters skole. Det gik rigtigt fint, og det var dejligt og vældigt tilfredsstillende. Samtidigt undrer jeg mig over, at jeg kan føle mig så ikke-til-stede i mig selv, imens jeg er vildt aktiv med at lære ungerne sangene. Hele mit professionelle jeg fungerer tilsyneladende  intakt -  mens resten af mig opløses i  afrevne flager der ikke kan hænge sammen...... meget mærkeligt.
Jeg tager dog visse tiltag for at undgå den handlingslammelse, der står og gerne vil overtage...
Har strikket sjal og sokker, og er igang med flere strikkeprojekter....
Og så har jeg meldt mig til idræt i dagtimerne.... jeg bliver nødt til at komme ud og røre mig, selvom det er mørkt hele døgnet.... jeg tvinger mig selv til at GØRE noget, for ikke at forsvinde helt ind i mørket...

Jeg vil finde juleglæden................. vil have en god december................ lade mig inspirere af alle Jer dejlige mennesker i bloglandet, som så generøst øser ud af ideer og tanker.. glæder og sorger... - Jeg føler jeg ikke er helt alene, fordi jeg kan få lov til at følge lidt med i  Jeres tilværelse - Tak for det.

1 kommentar:

  1. Hvor er det smukt, dit sjal :-)
    Jeg tror det er vigtigt at komme ud blandt mennesker, selvom det føles dejligst at lade være.Det lyder som du har en god bevidsthed om dit sind, det er i alt fald et godt redskab til at undgå "det indre mørke". Det må være svært at skrive om, men jeg tror, at bloggeriet er en god måde, at blive klog på ( klog på sig selv på). Når man/jeg læser egne ord kommer der en anden slags eller større indsigt, synes jeg!
    Jeg er glad for at læse, hvad du skriver, for det får mig også til at reflektere over mit eget liv, for vi er jo mange mennesker, som kender din beskrivelse ret godt.
    Du er slet ikke alene :-) Jeg håber du opsøger juleglæden og får en god December - og Januar og... Knus fra mig, og tak for det fine indlæg.

    SvarSlet