fredag den 1. februar 2013

Skuldervarmer - lige ud af hovedet


Skuldervarmeren er færdig !    
Datteren er igen levende gine,
og jeg er ret tilfreds med den.
Jeg KAN altså godt strikke
kabelstrik, selvom jeg ikke
kan se det.

Mønsteret er lige ud af hovedet
og noget med at have et indre
billede af det, og jeg synes det
 er lykkedes meget godt. Jeg håber  min
gode veninde vil synes det samme, når hun kommer forbi og henter den ;0)


 På billedet er den endnu ikke vasket og presset, men jeg kan alligevel godt fornemme, hvordan den vil se ud færdig.

Og den klæder også datteren - hvor er det skønt at have såd'n en, der gerne stiller op som model.... ;0)

Og når hun ser så glad ud, er det nok fordi hun på billedet lige er kommet forbi efter sin sygeplejeeksamen i fysiologi og anatomi med et flot 12 - tal.

Og så har jeg besluttet mig til at strikke såd'n en kabeltrøje til mig selv. Ikke noget avanceret, men gerne med lange - lidt forskellige kabler  der dukker op her og der....
Nu må vi se.....
Jeg er startet - tanken er, at den skal strikkes fra halsen og ned, og så må¨jeg se hvor meget jeg kan have i hovedet af gangen ;0)
Hav en dejlig dag derude - Vibeke

1 kommentar:

  1. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlet