lørdag den 14. april 2012

Mejsekasser og gaver......

Der har været stille på bloggen den sidste måneds tid.... jeg har haft en mindre nedtur over,  at jeg ikke længere kan se til at strikke fair isle..... og det er ganske enkelt skidesurt.
Efter 4-5 forskellige opstarter på hhv bluser og en nederdel, måtte jeg erkende, at jeg max kan strikke med /holde styr på 2 farver....  det går i kludder for mig, fordi jeg ikke kan se hvor jeg er.
ØV ØV og ØV........
Men det skal ikke få lov til at slå mig af pinden - eller pindene... jeg kommer stærkt igen !
Og så er der heldigvis andre ting, der kan lade sig gøre ;0)

Idag lykkedes det mig, at flikke 4 mejsekasser - totalt vinde og skæve - sammen.
Jeg er skidestolt - selvom kæresten så meget bekymret ud, da jeg fægtede med boremaskine og stiksav og meddelte ham, at jeg OVERHOVEDET ikke havde brug for hverken gode råd eller kommentarer !!

Og så har jeg fået en gave !








 Er det ikke nogle fine høns ?
Fra SKOMAGERHUSET's give away kom disse søde æggevarmere! Er de ikke fine ?
Lavet af broderei og så syet sammen.... Skøn ide - og jeg blev rigtigt glad for dem!!

1 kommentar:

  1. Det er synd for dig, at du har pådraget dig så store problemer med synet. Men det er stærkt at du er så vedholdende, og det er nu heller ikke så kedeligt at strikke med to farver ad gangen.
    Jeg synes det er meget flotte mejsekasser du har lavet.
    Og æggevarmerne er altså virkelig helt i særklasse skønne - tillykke med begge dele.

    SvarSlet