tirsdag den 6. marts 2012

- Og endnu et skuldersjal....

Så blev jeg færdig med skuldersjalet til                    
 min søde svigermor... håber hun bliver glad for det.
Det er blevet lidt rustik - og tungt...
 jeg tænker det er dejligt varmt.
Det er endnu en gang den skønne datter, der står model.

Og så blev denne lille fætter også færdig, og da datteren så den, så MÅTTE hun have een..... så jeg er i gang med endnu en.
En lille buttet pige-ugle.... og da jeg laver den uden opskrift, bliver det s'gi nok svært at lave en magen til... men jeg prøver.

Forleden var det faktisk ret varmt - i læ. Og jeg var ude et par timer med årets første pileflet....
Højbedene i baggrunden vidner om hvor meget vi trænger til lidt varme, så vi kan komme i gang !!
Jeg GLÆDER mig til at der igen skal ske noget i haven !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar