fredag den 27. januar 2012

OVERMOD !!

Ok - Indrømmet !
 Fanden... - eller noget andet har taget mig... eller også er jeg måske blevet manisk...?? ( Det må være det ski.... rygestop!)

JEG HAR KØBT EN GINE !!!!!

-af Pernille i Silkeborg, som sender den til mig på mandag... hurra for Den Blå Avis...... og giner i str 44 !

Og det er ikke det, at jeg har brugt penge, der får hjertet til at flimre og selvtilliden til at vakle... nej , det er det faktum at det er en gine - og den skal der hænges noget op på... og det skal sys !!!

Tror godt nok jeg blev lidt overmodig der, for jeg kan jo fakta ikke se, hvad pokker jeg laver mere.... men måske kan min fortid som håndarbejdslærer - samt en smule hjælp fra en seende, der kan hjælpe med at tegne et nyt grundmønster op - alligevel få mig i gang med at sy igen - nu da jeg har smidt snart 35 kg....
Det kunne da være sjovt endelig at sy noget til mig selv, der ikke er i teltstørrelse, men måske ligefrem kan profitere af lidt læg hist og pist ?
Og når det hænger på en gine, kan jeg vel FØLE mig frem, ikke sandt?

Jeg ved ikke rigtigt om jeg lige har lagt an til et gigantisk nederlag eller om det muligvis blot ender med en poncho.....  Men never mind !
Lige nu tillader jeg mig at drømme lidt... og sparker al realisme og fornuft over i hjørnet....

Jeg skal ha' en gine igen !

- Om ikke andet, kan jeg vel bruge den til at hænge halskæder på ? !

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig - et ski..godt køb... det er mere det med om jeg kan se til det ;0)
    Og Tak for opmuntringen - Quinden

    SvarSlet