mandag den 23. januar 2012

Rygestop

Jeg har begivet mig ud i et af de største projekter gennem mange år - nemlig et rygestop.
Det er fandeme ikke så ligetil !!! - Men nu har jeg - bevæbnet med diverse lakridser og en masse garn - været røgfri siden 10.januar, og det er altså ret godt gået af éen, der efterhånden havde sneget sig op på godt over de to pakker om dagen !!!
Til gengæld er jeg blevet totalt  socialt uspiselig, og sidder bare og snerrer over mit strikketøj ovre i hjørnet...  - vi får se hvordan det spænder af ;0)
 Mit skuldersjals -projekt er ved at tage form. Jeg er ved at sy lapperne sammen nu, og jeg kan med det samme se, at jeg skal have en eller anden kant på, så det ikke ser så  ufærdigt ud. Spørgsmålet er, om det er den mørkeste eller den mere farverige af de to mix delight, jeg skal bruge. Det må jeg se at finde ud af... jeg kan ikke tænke så godt uden nikotin... hmmmmm







I tænkepausen har jeg så kastet mig over et andet lille projekt. Jeg havde to bundter lækker uld i naturfarvet, som jeg ikke har fundet anvendelse for i flere år, og det blev til den nydeligste bort (oprindeligt en drops-opskrift i lace ) som kan kante et rustikt lille kast-mig-rundt-om-nakken-sjal til  mine mange korte havebesøg . - Jeg er entusiastisk fuglefodrer .
Fandt noget lidt tykkere uld til selve sjalet, og synes egentligt det ser ud til at blive ret godt - rustikt men alligevel lidt sødt - og frem for alt varmt.

Det glæder jeg mig til at se færdigt.... om et par dage og 10 nedbidte negle's tid ;0)
I øvrigt er det rigtigt dejligt at høre fra andre bloggere - tak for Jeres kommentarer !

Hav nu en god januardag derude i den tiltagende vinter ;0)

1 kommentar:

  1. Ja, den røg!! - Godt du holder ud. Jeg har selv prøvet det - to gange!! Jeg troede jeg kunne være selskabsryger - det kunne jeg ikke! Men anden gang holdt det, og nu er der gået 25 år, og jeg er glad for at jeg ikke ryger.

    SvarSlet