fredag den 11. januar 2013

Fredagsmørkning

Fredag eftermiddag og dette er  hvad jeg hygger mig med i mørkningen.
Godt puttet i sofaen med hjemmestrik på fødderne og en lille varm hund op ad låret......
Duften af skoldende varm the med honning...... samt Beethovens små klaversonater.... fylder og farver stuen..

Jeg har sat en god lampe op på soifabordet, så jeg har lys på det, jeg laver:
Her er mit kabelstrik og jeg endelig kommet frem til en slags våbenhvile... og arbejdet skrider langsomt fremad ved hjælp af fælles tålmodighed.

Jeg er nået ca 1/4 af den forventede længde og jeg glæder mig sådan til at skulle svøbe det om datteren og sy det sammen, mens hun har det på.
Hvordan det så kommer af igen kan jeg ikke lige gennemskue, men det vil tiden vel vise ;0)

Der har faktisk været en smule lys idag.... og fugle på foderbrædtet. Hvor det dog betyder meget, med de der små glimt af glæde.
Må der være en masse af den slags I alles fredag ;0) Vibeke

1 kommentar:

  1. Hvor er jeg glad for at du vandt kampen over hjælpepinden og fik gang i snoningerne.

    Hvorfor skal hun egentlig have den på, når den sys sammen? Jeg kan huske det var sådan jeg startede med at lave dukketøj til mine barbie dukker. Så måtte jeg klippe det af igen, ikke så sejt, det synes du nok heller ikke kunne jeg forestille mig.

    God week-end.

    Kh. Lis

    SvarSlet