tirsdag den 29. januar 2013

Kabelstik

  Så blev jeg færdig med den der kabelstik-top til Signemusen,  og jeg er SÅ glad for det! Den blev nøjagtig som jeg havde håbet og den sidder skidegodt på hende ;0)

Jeg har medtaget et billede, hun selv har taget, som viser, hvordan den kan sættes alt efter lyst og behov.
 Jeg tror jeg vil lave en til mig selv, omend lidt bredere og længere, da jeg ikke ligefrem har sådan en fast og smækker krop. Er den ikke bare fin ?

Hvis nogen har lyst, har jeg lavet en dansk oversættelse af mønsteret, der her er strikket 19 gange...... skriv, hvis du gerne vil have det.




 Jeg er også i gang med en anden kabelstrik
- så temmelig ud af hovedet, og jeg er ikke
 sikker på hvordan den ender. Det skal være
en skuldervarmer/poncho til min ven
 og tidligere kollega, så hun ikke fryser på skolen
 Den er jeg lidt spændt på - her er det atter
 datteren, der agerer gine ;0)






Jep - alt går op i strik lige pt - og det er herligt.
Især fordi jeg kan mærke, at jeg får mere mod på det dag for dag.... måske skal jeg snart i gang med mit store ønske - en strikket kjole.... naaaaah... skal nok lige prøve at strikke en trøje først... også ovenfra og ned, så jeg kan prøve undervejs og slipper for al den ski.... sammensyning ;0)
Ha' en go' aften derude - Vibeke





3 kommentarer:

  1. Laekkert laekkert, og smart med en levende gine hihi.

    SvarSlet
  2. Den der Signe-musen kabelstrik ting er jeg helt vild med! Ville dog lige kigge ind og se, hvordan min "gamle ven" fra nettet går og har det... Hun kunne godt lige sende mig en hilsen på miannes@ofir.dk. Knus og kram fra Mianne

    SvarSlet
  3. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlet