torsdag den 10. januar 2013

Godtfed...... min første kanin ;0)


Som sagt - så er Pinterest et farligt sted for sådan en som mig......
Dette er " Godt-Fed".... et eksempel på min "strikkekunst" på baggrund af en ####@@@@!!!!! ENGELSK opskrift..... og det kan ses !
Han er en smule nørdet - ligner faktisk lidt af et typisk engelsk mobbeoffer, og han ER da også blevet grint af allerede ;0)
Men alligevel... det lykkedes mig at strikke efter  og ikke mindst finde rundt i en  jungle af underlige bogstaver - ikke mindst takket være "Påpinden"'s  oversættelser. Tak til hende !!!



Men som sagt - Pinterest !!!!!
FRYGTELIGT sted..... man bliver jo hængende og hængende og skal lige se dér og dér.......  hunden piver, manden sulter og planterne visner, mens jeg sidder på Pinterest og beundrer alle de dygtige strikkere og hæklere fra hele verden.

Jeg tror mine fremtidige år kommer til se se sådan ud :

Marts & April: Lyset tændes og jeg kommer i så-prikle- og plantemode....... drivhus altså !

Maj & Juni & Juli :  Haven og højbedet !!

August: Ferie og camperlivet sydover ! Og høst af havens glæder !

September : Fødselsdagsgaver i hobetal og den sene høst og klargøring af haven.

Oktober & november & december: Lyset forsvinder og min lange nat begynder. Der produceres julegaver og jeg sætter mig ved PC'en og Pinterest frem til marts !!! OGSÅ i juledagene !!
God plan, ikke ?

Idag fik jeg en bestilling på det sjal, jeg har strikket fra drops. Det skal laves i perlegrå alpaca - garnet er bestilt og jeg glæder mig til at lave det til min kære venindes kære veninde.

Og så er jeg gået i gang med det der kabelstrik til min datter alligevel. Det er rigtigt, at det med hjælpepindene godt kan lade sig gøre, når garnet er tykt. Tak til dën kommentar !

Min depression tager stadig en masse energi, men jeg tror jeg fortsat kan holde den stangen, ved at begrave mig i - ja netop - Pinterest ! Ganske enkelt at acceptere, at disse 4-5 måneders nat nu en gang er kommet for at blive, og at jeg lige så godt kan sørge for at lade mig opsluge af en lysende skærm og alverdens inspiration, indtil jeg igen kan se til at bevæge mig lidt rundt.
Jo - det skal nok gå......
Hav en dejlig dag derude ! Vibeke



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar